پایکاه خبر

به روزترین اخبار ایران و جهان

پایکاه خبر

به روزترین اخبار ایران و جهان

سوال شماره یک که باید برای بوی بد عرق بپرسید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، ترنج شباهت بسیاری به بالنگ دارد، اما به دلیل مزه تلخ، سبب شده تا به جای مصرف خوراکی آن، از روغن این میوه برای درمان انواع بیماریها استفاده شود. به گزارش تابناک، نتایج مطالعات نشان دادهاند که برخی بیماریها بوی خاص خود را دارند که میتواند بهعنوان نشانگرهای زیستی برای تشخیص زودهنگام شرایط بیماری در نظر گرفته شود. برای مثال دیابت و بیماری کلیوی هر دو می توانند منجر به تغییر بوی بدن شوند. همانطور که همه میدانیم، استحمام به از بین بردن بوی بد عرق کمک بزرگی میکند، حال اگر این عمل به صورت مونظم و روزانه تکرار شود می تواند به طور کلی بوی بد را از بدن شما دور نگه دارد. به طور مثال کاهش ویتامین ث در بدن باعث می شود عرق بوی تندی بگیرد. 4.اگر روش های فوق موثر نبود استفاده از مام های رولی طبی همانند Naked کیو.وی روزانه 2-3 بار توصیه میشود که اینها فاقد بو و مواد رنگی یا محرک میباشند و ماده موثره ان الومینیوم کلرید و روی است که به نحو موثری در کنترل تعریق و کاهش بوی نامطبوع متخصص غدد در تهران کمک کننده است.

چه لباس های آستین کامل بپوشید و چه تاپ و تی شرت های بدون آستین، باید از شر موهای زائد که ممکن است به دلیل تعریق شروع به ایجاد بوی بد کنند خلاص شوید. بوی بدن زمانی ایجاد میشود که باکتریها با عرق مخلوط شوند. برخی مطالعات نشان میدهند که کلروفیل میتواند فواید مختلفی از جمله بهبود شرایط پوست، محافظت در برابر سرطان، و کاهش وزن را ارائه کند. به گزارش برنا؛ برخی مطالعات نشان می دهند که کلروفیل می تواند فواید مختلفی از جمله بهبود شرایط پوست، محافظت در برابر سرطان، و کاهش وزن را ارائه کند. کلروفیل دارای ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و خواص درمانی نیز است که می تواند به طور بالقوه برای بدن انسان مفید باشد. بدن خود را به طور کامل با حوله پاک کنید تا بدن شما به خوبی خشک شود زیرا رطوبت عرق را به راحتی جذب می کند. تحقیقات دیگر نیز نشان می دهند که مصرف زیاد گوشت می تواند باعث بوی بدن شود. اما تحقیقات نشان میدهند که این محصولات حاوی مواد شیمیایی هستند؛ بنابراین بهتر است به دنبال روشهای ایمنتر برای رفع این مشکل باشید. بنابراین در فصل گرما، به دلیل عرق بیشتر و رطوبت بیشتر، بوی بد زیر بغل نیز بدتر می شود.

در فصل تابستان بیشتر افراد با مشکل عرق کردن زیاد مواجه هستند. به گزارش ایران اکونومیست، در فصل تابستان بیشتر افراد با مشکل عرق کردن زیاد مواجه هستند. این عرق به معنی تغذیه بیشتر برای باکتری هاست که باعث افزایش تولید اسید لاکتیک و بوی بد زیر بغل می شود. همچنین عدم تمیزی و شستشوی مناسب نیز می تواند باعث افزایش رشد باکتری ها و بوی بد زیر بغل شود. آنها همزمان با تعریق بدن با تجزیهی پروتئین موجود در بدن و تبدیل کردن آنها به اسید، باعث ایجاد بوی نامطبوع در بدن به خصوص نواحی ذکر شده میشوند. با استفاده از مام ضد تعریق شما میتوانید بدون نگرانی ورزشهای تیمی انجام دهید، با شرایط استرسزا مواجه شوید و بدون ترس از بوی بد بدن، فاصلهتان را با دیگران کم کنید و کنارشان بنشینید. بوی بیش از حد بدن، آزار دهنده و باعث شرمندگی است. آیا بوی بدن، میتواند نشانههای اولیه یک بیماری باشد؟ اگر این بیماری بلافاصله درمان نگردد، بدن کودک بوی نامطبوعی می گیرد.

حمام دو بار در روز یک راه حل عالی برای کسانی است که بیش از حد عرق می کنند. میتوانید از مخلوط این دو با هم هر روز استفاده کنید. از آنجایی که سرکهی سیب جایگزین خوبی برای دئودرانتها است، میتوانید هر روز از آن استفاده کنید. استفاده خوراکی از برگ تازه نعناع یا عرق آن در رفع بدبویی دهان بسیار مۆثر است. به گزارش عصرایران، برخی مطالعات نشان می دهند که کلروفیل می تواند فواید مختلفی از جمله بهبود شرایط پوست، محافظت در برابر سرطان، و کاهش وزن را ارائه کند. این کار موجب خوش بو شدن و کاهش تعریف زیر بغل می شود. بدن در فصل گرما به دلیل افزایش دما، بیشتر عرق می کند. چرا پشهها برخی افراد را بیشتر از بقیه نیش می زنند؟ چرا در فصل گرما بوی بد عرق بدتر می شود؟ صابون ضد باکتری به مقابله با باکتری های بدن کمک می کند، که بیشتر به کاهش بوی بد کمک می کند. غذایی که بیشتر با تغییر بوی ادرار همراه است مارچوبه است.

هنگامی که افراد عرق می کنند، مایع می تواند با باکتری های روی پوست ترکیب شود و منجر به بوی تند شود. عصر ایران - برخی از افراد مبتلا به یک بیماری نادر با اختلالی مهم رو به رو هستند که تحت عنوان سندرم بوی ماهی شناخته می شود. به گزارش بهداشت نیوز، نتایج مطالعات نشان می دهد که برخی بیماریها بوی خاص خود را دارند که میتواند بهعنوان نشانگرهای زیستی برای تشخیص زودهنگام شرایط بیماری در نظر گرفته شود. به گزارش تابناک، بهداشت نیوز نوشت: نتایج مطالعات نشان می دهد که برخی بیماریها بوی خاص خود را دارند که میتواند بهعنوان نشانگرهای زیستی برای تشخیص زودهنگام شرایط بیماری در نظر گرفته شود. این آزمایشات میتوانند نشان دهند که آیا مشکل شما بهدلیل یک بیماری پزشکی مانند عفونت، دیابت یا تیروئید (پرکاری تیروئید) است یا عدم رعایت اصول مراقبت شخصی و بهداشت فردی! نتایج مطالعات نشان می دهد که برخی بیماریها بوی خاص خود را دارند که میتواند بهعنوان نشانگرهای زیستی برای تشخیص زودهنگام شرایط بیماری در نظر گرفته شود. نتایج برخی مطالعه ها نشان میدهد ناف محل مناسبی برای موجودات مختلف است.

این کشف ممکن است توضیح دهد که چرا پشهها برخی افراد را بیشتر از بقیه نیش می زنند. افراد مبتلا به این عارضه ممکن است بیشتر مستعد ابتلا به بوی بدن باشند، زیرا آنها بسیار عرق می کنند، اما اغلب این غدد عرق اکرین هستند که بیشترین ناراحتی را با عرق کردن کف دست و پا ایجاد می کنند. یکی از بهترین و آسان ترین روش ها برای درمان بوی بد پا، استفاده از پودر بچه یا پودر تالک در کفش می باشد؛ پودر بچه رطوبت کفش ها را می گیرد و با جلوگیری از عرق کردن به درمان بوی بد پا ها کمک می کند. بهترین راه برای جلوگیری از این امر تمیز و خشک نگه داشتن ناحیه است. بهتر است قبل از پوشیدن لباس، اجازه دهید بدنتان خشک شود. مرحله ۳: صبح بعد از اینکه بیدار شدید با آب ولرم دوش بگیرید و بدنتان را با لیف لطیف و صابون یا شامپوی بدن کامل بشویید.

اگر نگران بوی عرق بدنتان هستید و دنبال راهکارهای طبیعی و غیرشیمیایی میگردید تا این مشکل را حل کنید پس با ما باشید. در این مطلب چند راهکار مؤثر و طبیعی به شما توصیه میکنیم تا از شر بوی بد عرق در این روزهای گرم خلاص شوید. بسیاری از افراد برای رفع بوی بد بدن از دئودرانتها استفاده میکنند. به همین ترتیب، در بیشتر موارد، افراد نباید نگران تغییر بو باشند. به گزارش برنا؛ به نظر می رسد برخی افراد بیشتر توسط پشه ها گزیده می شوند. از جمله منابع طبیعی کلروفیل می توان به سبزه گندم و جعفری اشاره کرد. برای درمان و از بین بردن علت بوی بد عرق زیر بغل می توان از انواع روش های سنتی استفاده کرد. استیک ضد عرق معمولا سفید رنگ است و به همین دلیل در صورت برخورد با لباس حالت گچی رویش ایجاد می کند. استفاده از پماد ها کرم های ضد تعریق به هیچ عنوان پیشنهاد نمیشه. به گزارش جام جم آنلاین، مریم مشهدی، پزشک و دکترای تخصصی طب سنتی در استودیوی سلام تهران، گفت: تعریق فرایندی است که به کاهش دمای بدن و دفع مواد زائد کمک میکند. شما میتوانید با کاهش مصرف قهوه و همچنین پرهیز از نوشیدنیهای الکلی گام موثری در مقابله با این مشکل بردارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد