پایکاه خبر

به روزترین اخبار ایران و جهان

پایکاه خبر

به روزترین اخبار ایران و جهان

خرید اسانس خوراکی پیشگامان شیمی


روغنهای مورد استفاده در امولسیونها به دو دسته طبیعی (روغن طبیعی خالص و مشتقات روغنهای طبیعی) و سنتزی (مشتقات نفتی و سیلیکونها) تقسیم می شوند. غلظت ایزوتیازولین و مشتقات آن که در مواد ارایشی استفاده می شود معمولا بین 3 تا 5 PPM است که از مقدار بیشینه مجاز برای پدیدار شدن واکنش های الرژیک بسیار کمتر است . به این صورت بهتر می توانید نسبت به خرید یا عدم خرید از این شرکت تصمیم گیری نمایید. با شروع جنگ جهانی دوم مجدداً جهت گیری شرایط اقتصادی تغییرکرد، به گونه ای که کارگران ماهر و مواد اولیه روز به روز کمتر می شد. در این موضوع حذف واسطه نه تنها به دلیل جلوگیری از افزایش قیمت مورد توجه قرار می گیرد، بلکه به دلیل حساسیت مواد اولیه شیمیایی، با خرید از مبدأ نسبت به شرایط نگهداری و سایر موارد حائز اهمیت در خصوص این مواد و محصولات، اطمینان خاطر بیشتری خواهیم داشت. در زمان تهیه محلول ها و یا در هنگام استفاده ماده اولیه برای تولید انواع محصولات مانند دارو و آرایشی بهداشتی ، ابتدا مصرف کننده ماده شیمیایی باید تصمیم بگیرد که میزان خلوص شیمیایی بر اساس استفاده مورد نظر چه مدار باشد و گرید ماده را درنظر بگبرد.

البته این مرز نامشخص که چه زمانی یک محصول صرفا یک ماده آرایشی است یا چه زمان مثل یک دارو با اثر درمانی است، مشکلات و پیچیدگی هایی را در رگولاتوری به همراه دارد. او تولید این مواد در حجم انبوه را در ۱۸۲۷ تحت عنوان “مجموعه ابداعات دارویی و شیمیایی “که شامل کلیه آلکالوئیدهای شناخته شده آن زمان بود برای فروش عرضه کرد. استفاده از اسانس ها به عنوان عوامل ضد باکتری، ضد ویروس، ضد قارچ، ضد انگل و ضد حشره سابقه‌ای به قدمت تاریخ دارد. ۶٫ برای مبارزه با مواد کالاهای لوازم و آرایشی قاچاق طرح برچسبی با عنوان اصالت توسط وزارت بهداشت اجرا شد . در حال حاضر کالاهای موجود در بازار به دو روش تامین می شود یا به صورت قانونی است که با مجوز وارد کشور می شود و یا از طریق قاچاق وارد کشور می شود که هیچ گونه تاییدیه رسمی بهداشت ندارند . رشته(( مهندسی بهداشت حرفهای )) به دلیل تخصصی بودن ازطرفی و به دلیل اینکه کشور روبه صنعتی شدن میرود یک نیاز اساسی جهت رسیدن به توسعه پایدار میباشد.

در سال گذشته حدود ۲۹ هزار میلیارد لوازم آرایشی از امارات وارد کشور شده است که رشدی ۸۰ درصدی نسبت به سال های گذشته داشته است . برای ارزیابی پتانسیل تحریک پذیری پوست مواد و محصولات آرایشی، بدون استفاده از حیوانات می توان از Episkin استفاده کرد. این درجه برای استفاده از مواد غذایی ، مواد اولیه دارویی یا دارو قابل قبول است. به این صورت که اگر ماده شیمیایی به تست های آزمایشگاهی پاسخ نداد، شرکت کالا را از شما پس می گیرد و مبلغ دریافتی را باز می گرداند. Emollient : ماده ای که باعث نرم شدن، محافظت و ایجاد حس نهایی مطلوب به پوست می شود. تلاش های بازاریابی و محصولات در حال توسعه در عرض چند سال کوتاه به فروش لوازم ارایشی کمک زیادی کردند. و روغن در آب ( (O/W تقسیم می شوند. امولسیون حاصل از استفاده این مواد عموما پایدار است و به سادگی نمی شکند و جهت استفاده در امولسیون های روغن در آب مناسب است. بعد از آن به ترتیب ترکیه ، آلمان ، می باشد .

منبع: https://irchem.ir/اسانس-ها/