پایکاه خبر

به روزترین اخبار ایران و جهان

پایکاه خبر

به روزترین اخبار ایران و جهان

زندگی در قبرس از طریق خرید ملک


طبق قوانین قبرس، یک فرد غیر اروپایی می تواند یک یا دو ملک در قبرس برای خود و خانواده اش به ارزش 300000 یورو به اضافه مالیات بر ارزش افزوده خریداری کند و با خرید ملک، فرد می تواند برای اقامت قبرس اقدام کند. قبرس فرهنگ غنی و متنوعی دارد و محیطی امن و با ثبات را برای کسانی که به دنبال خرید ملک در این کشور هستند ارائه می دهد و قبرس را به انتخابی ایده آل برای مسافران جهان تبدیل می کند. اگر از طریق خرید واجد شرایط اقامت قبرس نیستید، با خرید مسکن یونان و با خرید مسکن بلغارستان را بررسی کنید.

در مورد قبرس

قبرس یکی از اعضای مهم اتحادیه اروپا است. این کشور رسما به عنوان جمهوری قبرس به رسمیت شناخته شده است و بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد. در سال 2008، قبرس یورو را پذیرفت و بخشی از اتحادیه ارز یورو شد. قبرس به دو بخش تقسیم می شود: قبرس شمالی (قسمت ترکی) و قبرس جنوبی (قسمت یونانی). مساحت قبرس 9251 کیلومتر مربع است و پایتخت قبرس شهر نیکوزیا است.

برنامه اقامت دائم قبرس با خرید ملک

برنامه اقامت دائم قبرس یک برنامه تسریع شده است که در آن درخواست ظرف 2 ماه پس از ثبت نام بررسی می شود. متقاضیان اقامت قبرس از طریق خرید ملک باید ثابت کنند که موارد زیر را انجام داده اند:

خرید ملک به ارزش 300000 یورو + مالیات بر ارزش افزوده.

سپرده بانکی در یک بانک قبرس به مدت 3 سال به مبلغ 30000 یورو

درآمد سالانه متقاضی باید 30000 یورو و برای هر نفر 5000 یورو باشد.

قوانین اقامت قبرس از طریق خرید ملک

متقاضی می تواند تا 2 واحد مسکونی (آپارتمان یا ویلایی) یا یک ساختمان و محل مسکونی به مساحت بیش از 100 متر مربع یا یک ساختمان مسکونی و یک دفتر اداری به متراژ حداکثر 250 متر مربع خریداری کند. . . آپارتمان ها می توانند مستقل از یکدیگر باشند، اما هر دو باید به عنوان یکی فروخته شوند. ملک خریداری شده باید جدید باشد (املاکی که قبلا فروخته شده است منجر به اقامت در قبرس نمی شود).

مالیات بر دارایی از 0.6 تا 1.9 درصد متغیر است

انتقال ملک از 3 به 8 درصد

نرخ مالیات بر درآمد بالای 19500 یورو تا 35 درصد افزایش می یابد

شرایط اقامت در قبرس هنگام خرید ملک

تمام سرمایه گذاری ها باید در خارج از کشور ثابت شود.

بیانیه ای با امضای متقاضی و همسرش مبنی بر اینکه نمی خواهند در قبرس کار کنند.

متقاضی و همسرش می توانند سهامداران و مدیران یک شرکت ثبت شده در قبرس شوند.

متقاضیان اخذ اقامت قبرس با خرید ملک باید حداقل دو سال یکبار به قبرس سفر کنند.

متقاضیان نباید سابقه کیفری داشته باشند.

فرزندان مجرد بین سنین 18 تا 25 سال که تحصیل کرده و از نظر مالی به متقاضی وابسته هستند، می توانند بر اساس درخواست اصلی متقاضی برای اقامت دائم اقدام کنند.