پایکاه خبر

به روزترین اخبار ایران و جهان

پایکاه خبر

به روزترین اخبار ایران و جهان

مهمترین نکات برای جلوگیری از آسیب دیدن شینیون مو چیست؟

شینیون مو هنری است که در آن آرایشگران خلاق و خوش سلیقه سعی می کنند با ترکیب مدل های شینیون مختلف با خلاقیت و مهارت خود مدل های جدید و متفاوتی را خلق کنند.

به جرات می توان گفت: موهای شینیون به افراد خلاق، خوش سلیقه، هنرمند و صبور نیاز دارند تا بتوانند در کنار افراد شیک، زیبا و جذاب آرایشی زیبا و جذاب ایجاد کنند.

کش مو چیست؟

تغییر حجم و فرم مو با استفاده از تکنیک ها و ابزارهای خاص را شینیون می گویند. بعد از آرایش و آرایش صورت، نان یک موضوع بسیار مهم خواهد بود. یکی از عوامل مهم برای زیباتر به نظر رسیدن، ایجاد تعادل بین سر و صورت در نوع انتخابی نان است.

در این مرحله سوالی که برای افراد پیش می آید این است که یک شینیون خوب و حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟ یا چه نکاتی وجود دارد؟ ما می خواهیم این جنبه ها را  در این مقاله از آموزشگاه و آکادمی خانه عروس بیشتر بررسی کنیم.

نکات مهم شینیون مو در نیاوران

اولین و مهمترین نکته این است که بعد از اتمام کار از سوزن های کوچک استفاده کنید و سوزن پیدا نکنید. اما آنها خیلی اشتباه می کنند و اصلا اینطور نیست.

از این رو خانم ها به خصوص در منطقه نیاوران در انتخاب مدل موی زنانه نیاورانی برای موهای شینیون دغدغه ها و سوالاتی دارند. به همین منظور در این مطلب به بررسی مدل موی زنانه نیاور برای موهای شینیون در نیاوران و اهمیت آن در زیبایی صورت می پردازیم.

ویژگی های شینیون شیک و زیبا است

یک شینیون مناسب و زیبا نانی است که می توان آن را با حداقل سنجاق سر جمع کرد و حالت داد. برای موهای کم پشت و کوتاه روش های مختلفی مانند اکستنشن مو، استفاده از پروتز و ... وجود دارد که آرایشگران برای رسیدن به نتایج دلخواه از آنها استفاده می کنند. استفاده از این روش ها نیازمند تجربه، خلاقیت و حس زیبایی شناسی قوی است.

محصولات صاف کننده مو شینیون برای مشاهده و محافظت از آنها مناسب است.

نکته دوم استفاده از محصولات استایل مناسب برای شینیون است. این نوع محصولات ژل و کرم مو هستند. انتخاب محصولات حالت دهنده مانند اسپری مو و چسب مو علاوه بر شینیون به نوع و حالت موهای مشتری بستگی دارد. این مدل اختیاری است و در نهایت تجربه سازنده شینیون است.

برای مشتریان با موهای آسیب دیده و ضعیف مهم است

اگر موهای ضعیف و آسیب دیده دارید این نکته را به آرایشگر خود یادآوری کنید. با دانستن این موضوع، آرایشگر باید در تنظیم دمای اتو یا خشک کن و همچنین استفاده از سرم دو فاز دقت کند. تا موهای شما کمتر آسیب ببیند. ذکر این نکته ضروری است که در هر شرایطی سلامت موهای شما مهمتر از زیبایی آن است. بنابراین نکات بهداشتی مو را به دقت رعایت کنید.

تمرکز بر نیازهای مشتریان برای چراغ های مو

هنگام انتخاب مدل شینیون مورد نظر، خواسته مشتری مهم است. مثلاً اگر انسان دوست ندارد موهایش محکم و محکم برس بکشند; بهتر است از اسپری های ملایم که چسبندگی کمتری دارند استفاده کنید. این اسپری ها به نرمی و لطافت مو کمک می کنند. معمولا افراد زیادی هستند که دوست دارند از این اسپری ها به عنوان نرم کننده مو استفاده کنند و با آنها احساس بهتری پیدا کنند.

همچنین مدل انتخابی شنئون باید کاملاً متناسب با سلیقه و موقعیت اجتماعی فرد باشد. این نکته از این نظر حائز اهمیت است که مدل شینیون متناسب با شخصیت مشتری، جلوه و احساس بهتری را منتقل می کند.

نکات مهم برای باز کردن شینیون

پس از پایان مهمانی، نوبت به باز کردن تعظیم می رسد. هنگام برداشتن سنجاق و قطعات فلزی مراقب باشید که موها را نکشید. لطفا در باز کردن نان دقت و حوصله داشته باشید، حتی می توانید از کسی کمک بخواهید که در باز کردن نان را کمک کند.

باز کردن شینیون مو با روغن

معمولاً مو برای شینیون موها را می پوشاند، برای باز کردن آن بهتر است از شانه دندانه دار استفاده کنید. این به کاهش ریزش موهای شما کمک می کند. بهتر است ابتدا نرم کننده یا روغن طبیعی را به موهای خود بزنید، موها را راحت تر و سریع تر می کند.

بعد از مهمانی موهای خود را بشویید

بعد از مهمانی سعی کنید موهایتان را سریع بشویید تا مواد شیمیایی استفاده شده روی پوست سرتان باقی نماند. با توجه به اینکه مدل مو اغلب شامل اتو، کرم های حجم دهنده و پودر می شود، بهتر است هر چه زودتر این موارد را از ریشه موهای خود پاک کنید. در غیر این صورت ممکن است به فولیکول مو یا حتی ساقه مو آسیب برسانید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد