پایکاه خبر

به روزترین اخبار ایران و جهان

پایکاه خبر

به روزترین اخبار ایران و جهان

یک جاروبرقی خوب چه ویژگی هایی دارد؟


همانطور که می دانید نظافت یکی از موارد ضروری زندگی انسان است. ما خواهان پاکیزگی در زندگی، کار و رانندگی هستیم. جاروبرقی یکی از ابزارهایی است که مخصوصاً در خانه به کمک این کار آمده است. امروزه این ابزارها کارکردی فراتر از پاکسازی سطح زمین از گرد و غبار و زباله نیز دارند. اما انواع مختلفی از جاروبرقی در بازار وجود دارد که تصمیم گیری در مورد آن دشوار است. درست است که انتخاب جاروبرقی که به بهترین وجه با نیازهای ما مطابقت دارد می تواند گیج کننده باشد. در این مقاله سعی داریم این مشکل را برای شما حل کنیم. این مقاله نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش به شما کمک می کند تا ویژگی های یک ماشین لباسشویی خوب را درک کنید. بنابراین، با مقایسه این عوامل با نیازهای خود، گزینه های خود را برای یافتن دستگاه مناسب محدود کنید.


جاروبرقی ها در واقع با مکش کار می کنند. این نیرو توسط موتور داخلی تولید می شود. هرچه موتور قوی تر باشد، مکش قوی تر است. در نتیجه جاروبرقی کارآمدتر است و بهتر عمل می کند تا تمام کثیفی ها و گرد و غبار را جمع کند. هنگام انتخاب جاروبرقی به میزان قدرت آن توجه کنید. توان آنها از 600 وات تا 3000 وات متغیر است، که چیز خوبی است، اما این به تنهایی عملکرد عالی را تضمین نمی کند. نکته کلیدی استفاده بهینه از انرژی در سراسر سیستم است. استفاده صحیح از جلوی کف و شیلنگ از طریق فیلتر و کیسه گرد و غبار به معنای مکش برتر است. بنابراین، تمام اجزای یک جاروبرقی خوب باید با هم کار کنند تا جریان هوای مکش بهینه ایجاد شود.

آزمایشی وجود دارد که می توانید برای تعیین شدت واقعی خروپف انجام دهید. ابتدا مطمئن شوید که تمام اتصالات دستگاه به درستی بسته شده است. سپس آن را باز کنید و آن را به سطح قدرت نهایی تنظیم کنید. سپس کف لوله را روی دیوار قرار دهید و نیرو را اندازه بگیرید.

انتقال آسان

قابلیت مانور یکی از ویژگی های مهم یک جاروبرقی خوب است که اکثر مصرف کنندگان از آن غافل شده و از آن عبور می کنند. مهم است که جاروبرقی بتواند به همه جا برسد. برای انجام کارهای نظافتی، دستگاه باید به راحتی جابجا شود و در نتیجه به مناطق دور دست برسد. به دنبال جارویی باشید که دارای چرخ هایی باشد که بتواند 360 درجه بچرخد. جاروبرقی همچنین باید بتواند به صورت عمودی بایستد. تمیز کردن پله ها را بسیار آسان می کند. به طور کلی، اکسل های فولادی و کمک فنرها برای این کار مناسب تر هستند.

داشتن سیم برق بلند و قابل خم شدن بسیار ضروری است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به تعویض پریز برق در هر اتاق یا ایجاد تغییرات خاص، هر جایی را جاروبرقی بکشید. همه این ویژگی ها در کنار هم قدرت مانور را افزایش می دهند و یک جاروبرقی خوب باید آنها را داشته باشد.

عملیات ساده

البته، هیچ کس نمی خواهد ساعت ها صرف یادگیری نحوه کار با جاروبرقی کند. در عوض، در اسرع وقت از جارو استفاده کنید. بنابراین یک جاروبرقی خوب باید ساده باشد. توجه داشته باشید که عملکرد ساده به معنای فقدان نوآوری یا فناوری نیست. یک شلنگ جارویی پلاستیکی باید بتواند مکش را تحت هر شرایطی حفظ کند. به علاوه بهترین دسته فلزی تلسکوپی است. با فشردن یک دکمه می توان آن را با قد هر فرد تنظیم کرد. برخی از جاروبرقی ها یک ظرف کوچک در پشت جارو دارند که برای قرار دادن و خارج کردن ظرف استفاده می شود. می توانید لوله را بعد از اتمام کار یا بعد از اتمام کار نصب کنید و مطمئن باشید که نمی افتد. برای راحتی بیشتر می توانید از جاروبرقی با کنترل از راه دور روی دسته استفاده کنید. در این حالت نیازی به خم شدن یا فشار دادن کمر برای روشن یا خاموش شدن دستگاه و یا تغییر قدرت مکش نیست.

سطح سر و صدای کم

اما میزان صدایی که در حین کار از دستگاه نمایندگی بوش خارج می شود در تعیین یک جاروبرقی خوب بسیار مفید است. همه جاروبرقی ها دارای نویز هستند که قطعاً ویژگی مثبتی نیست. بنابراین ضروری است که موتور سوییپر به گونه ای (معمولاً با عایق صدا) بهینه شده باشد که از خروج تمامی صدای اضافی موتور جلوگیری کند. برخی از انواع موپ ها حتی دارای ویژگی هایی مانند حالت بی صدا هستند که سطوح را بی صدا تمیز می کند. لازم به ذکر است که برخلاف تصور رایج، هرچه قدرت جاروبرقی بیشتر باشد، صدای کمتری تولید می کند.


ابعاد و وزن مناسب

اکثر مردم بر این باورند که خرید یک جاروبرقی فشرده برابر با قدرت مکش کم و کیفیت پایین است. اما اینطور نیست. فرض کنید یک جاروبرقی خوب و بزرگ با قدرت مکش زیاد خریداری کرده اید. اما به دلیل حجم زیاد نمی توان آن را به راحتی به هر جایی حمل کرد و نمی تواند بیشتر گوشه های غیرقابل دسترس و قسمت های زیرین را تمیز کند. بنابراین بسیار مهم است که اندازه و ابعاد جاروبرقی خوب باشد. علاوه بر سهولت حمل و نقل، طراحی سبک و جمع و جور به تمیز نگه داشتن محیط شما کمک می کند. به عبارت دیگر، این ویژگی از یک کار سخت و خسته کننده به یک سرگرمی سرگرم کننده تبدیل می شود.

با این حال، یک پاک کننده نه تنها باید کاربردی باشد، بلکه باید جذاب نیز باشد. بنابراین با وسایل برقی مانند یخچال یا ماشین لباسشویی و ... در مواجهه با محیط تاثیر دارد.

مصرف برق کم

میزان مصرف انرژی و هزینه جاروبرقی باید در نظر گرفته شود. با توجه به افزایش قیمت ها، بهتر است برای صرفه جویی در این اقلام جاروبرقی بکشید. در عین حال، حفظ منابع و محیط زیست در زندگی روزمره ما بسیار مهم است. معمولاً بر روی هر جعبه سیمانی یک برچسب بهره وری انرژی چسبانده می شود. هر چه این رقم به A نزدیکتر باشد، با مصرف برق کمتر کارآمدتر است.

زندگی طولانی

مهم است که در نظر بگیرید که جاروبرقی چقدر دوام می آورد. ممکن است مجبور شوید قبل از خرید و در زمان خرید مبلغ بیشتری بپردازید، اما این نوعی پس انداز برای آینده است. بدون هزینه اضافی برای کیفیت. با خرید یک محصول بهتر ابتدا خود را از ناراحتی های آینده نجات می دهید. قطعات یدکی، پشتیبانی محصول و گارانتی را نیز در نظر بگیرید. طول عمر جاروبرقی به طور کلی یک ساعت در هفته یا پنجاه ساعت در سال است. اما انتخاب یک محصول با کیفیت بالاتر می تواند عمر مفید یک محصول را تا بیست برابر بیشتر تضمین کند.

کار جاروبرقی چیزی بیشتر از تمیز کردن سطوح، بهداشت عمومی است. با جزئیات بیشتر، اجازه دهید در مورد تمیزی هوای اطراف شما صحبت کنیم. اگر تمام گرد و غباری که از روی زمین جمع آوری می کنید باقی بماند و به راحتی در هوا پراکنده شود، چه؟ سیستم دفع زباله جاروبرقی ها به طور کلی به دو دسته تقسیم می شود:

کیف. این سیستم اکثر جاروبرقی های قدیمی را پوشش می دهد. در این نوع، ذرات ریز گرد و غبار به همراه سایر زباله هایی که جارو از سطح برداشته است، وارد کیسه ای (معمولاً از کاغذ یا پلیمر می شود). خود کیسه در انواع دائمی و یکبار مصرف عرضه می شود. کیسه های دائمی باید بعد از هر بار پرکردن خالی شده و طبق دستورالعمل سازنده تمیز شوند. اما کیسه های یکبار مصرف پس از پر شدن به راحتی دور ریخته می شوند. بنابراین باید در انتخاب کیسه جاروبرقی دقت کنید و نوع راحتی را انتخاب کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد