پایکاه خبر

به روزترین اخبار ایران و جهان

پایکاه خبر

به روزترین اخبار ایران و جهان

محتوای ارزشمند ایجاد کنید


ایجاد محتوای ارزشمند همانطور که در مقالات مختلف به آن اشاره کرده ایم. محتوای داخلی به بهبود سایت و به خصوص توسعه کلمات کلیدی و ارزش صفحات داخلی کمک می کند. یک محتوای جامع و خاص در مورد موضوع سایت باید دارای برخی ویژگی های واضح باشد که در ادامه این مقاله به آنها خواهیم پرداخت. با وبلاگ همراه باشید.

هر وب سایتی که به آن نگاه می کنید، هر مقاله آنقدر کلمات دارد که توانایی استفاده از کلمات به شما اجازه می دهد. برای ایجاد برچسب های بیشتر برای مقالات، برچسب ها برای پیوند داخلی و برچسب ها محاسبه می شود. توجه داشته باشید که می توانید آنها را روی لینک های خارجی هدف قرار دهید که حتی بهتر است. لوگویی که ایجاد می‌کنید باید مرکزی برای محتوا باشد و حداقل یک بار از آن در محتوا استفاده کرده‌اید.

قطر هر تعداد تگ چقدر است؟

این بحث در بین کارشناسان سئو بسیار بحث برانگیز است و پاسخ های مختلفی دارد. تعداد تگ های هر مقاله به تعداد کاراکترهای محتوای شما بستگی دارد.

توجه داشته باشید که برای ساخت کاراکترهای بیشتر، مواد را با هم اشتباه نگیرید. این کار مخاطبان شما را خسته می کند و مانع از ماندن آنها در سایت شما می شود. توصیه می کنیم اگر می خواهید برچسب های بیشتری ایجاد کنید، شروع به تقسیم محتوا به دسته های مختلف کنید.

اهمیت پیوند کلمات در دل محتوا

سعی کنید کلمات مربوط به دسته یا برچسب مرتبطی را که قبلا تولید کرده اید پیوند دهید. این باعث می شود کاربر با کلیک بر روی کلمه لینک شده به صفحه ای برود که در آن مقالات زیادی مرتبط با آن کلمه وجود دارد و این به مخاطب کمک می کند و خود گوگل بسیار مهم است.

به یاد داشته باشید که باید از ایجاد لینک های زیاد و پیوند دادن کلمات مشابه خودداری کنید زیرا مقاله شما ارزش کمتری برای مخاطب خواهد داشت.

در مقاله 1000 کاراکتری، 4 تا 6 کلمه مرتبط مناسب است. تراکم کلمات مرتبط را بیشتر در نظر بگیرید و آنها را به هم متصل کنید و هنگام تبدیل آن به برچسب از این کلمه استفاده کنید.

به مثال زیر توجه کنید

بلند کردن:

خرید موبایل با تخفیف

پیوندها

خرید تلفن همراه 》 پیوند به دسته تلفن همراه

این عبارت را علامت بزنید.

خرید موبایل، خرید موبایل با تخفیف

برچسب ها

یک عنوان پررنگ و خاص به نشان دادن مقاله شما در نتایج جستجو کمک می کند. سعی کنید نقاط محتوا را با برچسب های H2 برای مقالات موضوعی و برچسب های H2، H3 و H4 برای عنوان ها ایجاد کنید. تبدیل به برچسب

URL موضوع

این سوال بارها توسط بسیاری از دوستان پرسیده شده است که آیا URL دسته و تگ مقاله انگلیسی است یا فارسی. پاسخ این است که URL فارسی برای انتشار کاراکترهای زیادی نیاز دارد و شانس هدایت مخاطب به صفحاتی که URL را در آن منتشر می کنید بسیار کم است. کند است و یکی دیگر از مزایای URL فارسی بارگذاری در هسته پایگاه داده است، اما یک ویژگی کامل و متمایز که URL فارسی دارد ارجاع مستقیم به کلمه کلیدی اصلی شما است.

ادامه مقاله: https://blogten.ir/create-valuable-content/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد